[OSM-talk-nl] Artikel in het Financieel Dagblad

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Fri Aug 21 10:02:58 UTC 2009

Hierbij het artikel. Ik heb 'm zonet mogen ontvangen.

Ik merk dat sommigen gefrustreerd zijn dat ik niet meer over het
artikel heb kunnen zeggen. Dat was simpelweg omdat ik nog geen kopie
van het artikel had. Het bericht gisteren was dus enkel een
aankondiging.
Want wanneer ik niets had gezegd en iemand had een artikel in het FD
gezien, was er wel weer een commentaar gekomen dat ik dat ook wel even
had kunnen melden dat dit erin zou komen ....  Tsja, ....

Hoe dan ook, hierbij het artikel.

Het is altijd weer spannend wat er uit een gesprek wordt opgepakt.
Journalist: Dus jullie zijn eigenlijk een groep hobbycartografen?
Ik: Ik zou eerder van geografen willen praten. Cartografie is een heel
andere tak van sport.

.... en zie hier de term "hobbygeografen" is geboren ....

Gr,
Henk H.

Op 21 augustus 2009 10:43 schreef Milo van der Linden
(milo at opengeo.nl) het volgende: