[OSM-talk-nl] OSM Foundation bestuur

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Aug 24 10:01:30 UTC 2009

Henk,
beter laat dan nooit: Van harte gefeliciteerd met je herverkiezing.
Welverdiend wat mij betreft, je inzet voor SOTM09 was fenomenaal en
dat is hoe ik je (werk) voornamelijk heb meegemaakt. Ik hoop dat er
het komend jaar (nog) meer communicatie vanuit de Foundation,
bijvoorbeeld over de voortgang van het licentieproces, naar ons toe
komt via talk-nl. Dat is toch wel een van de voordelen van een lokale
representatie in het bestuur.

Ik vind het jammer dat Nick niet herkozen is en hoop dat het negatieve
sentiment dat in osmf-talk is gecreeerd door Frederik Ramm daar geen
doorslaggevende rol in heeft gespeeld. In het algemeen vind ik het
jammer dat de verkiezingen zo overschaduwd zijn door wantrouwen en
moddergooien. Maar dat schijnt bij de politiek te horen. Wat vind jij
hiervan?

Groet
Martijn

martijn van exel