[OSM-talk-nl] OSM Foundation bestuur

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Mon Aug 24 14:16:20 UTC 2009

Ik heb het niet over het vrijgeven van persoonlijke informatie. Er nog
een aantal opties die vindbaar op de foundation site kunnen worden gezet:

- Publiceer het aantal leden (Is nu ook niet op de OSMF website te vinden)
- Publiceer alleen een lijst met voor of achternamen
- Publiceer een lijst met osm usernames (kun je meteen afgrendelen dat
een osmf lid ook lid van de community dient te zijn)
- Publiceer het aantal OSMF leden per land.

Alleen namen zou volgens mij voldoende zijn. Is de lijst wel
inzichtelijk voor leden?