[OSM-talk-nl] Routering met waypoints toegevoegd aan YOURS

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Thu Aug 27 12:39:35 BST 2009

Hij komt best goed uit zijn routes, maar de gebruikerss
interface is niet bruikbaar:

een paar puntjes

- het invullen van stad-straat is slecht te corrigeren
alsd enamefinder loopt lijkt alles bevroren

- we kunnen nog niet op de map klikken om een punt aan te wijzen.

Ik plan bijvoorbeeld een route van delft naar mably in Frankrijk
nu wil ik graag door Luxemburg, of door parijs en de resultaten vergelijken

Het is nu niet simpel om een straatnaam te vinden in parijs, die niet meteen
een uur extra reistijd oplevert. Sam voor Luxemburg.  Klikken
op de autoroute bij Luxemburg levert dan een geschikt tussenpunt op.
Alternatief zou zijn dat het waypoint alleen bij benadering bereitk hoeft te
worden , een indicatief tussenpunt, maar dat lijkt mij moeilijk.
ook zou het intikken van een bekende autowegnummer tot verplichte
opname ervan moeten kunnen lijden.

- Reverse werkt nog niet zoals het moet als er een waypoint is gedefineerd.

Ik weet het, de beste zeelui..... ik kan het niet fixen
Maar kennelijk was nog niemand op
het idee gekomen dit te proberen....

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
 Before printing, think about the environment.