[OSM-talk-nl] Renderen footway en cycleway op zoomlevel 13

Philip Homburg pch-osm-talknl at u-1.phicoh.com
Mon Aug 31 08:46:25 UTC 2009

In your letter dated Mon, 31 Aug 2009 10:32:56 +0200 you wrote:
>Ik vraag me af hoe zinvol het is om al op zoomlevel 13 voet- en
>fietspaden te renderen.
>
>Als je nu kijkt naar de diverse parken in de Haagse regio, zijn er
>inmiddels veel (kleine) voetpaden gemapt. Maar echt herkenbaar als
>park is het bijna niet meer op zoomlevel 13 (en misschien zelfs wel op
>14). Je ziet eigenlijk een aantal rode vlekken, in plaats van parken.
>
>http://tile.openstreetmap.nl/?lon=4.32229&lat=52.03956&zoom=13
>
>De twee parken in de hoek A4/A13 (Elzenburgerbos en Wilhelminapark) en
>bijvoorbeeld ook het Zuiderpark.

Bekijkt het ook eens op de tile at home kaart (te selecteren via die blauw '+'
rechtsboven). Ik vind dat mapnik een veel te sterke kleur gebruikt voor fiets
en wandelpaden.

Maar goed, het is opensource. Klagen is een ding. Als je het echt anders wil,
dan is het zaak om zelf een stylesheet te gaan maken.