[OSM-talk-nl] Renderen footway en cycleway op zoomlevel 13

Frank Fesevur ffes at users.sourceforge.net
Mon Aug 31 09:32:56 BST 2009

Hallo,

Ik vraag me af hoe zinvol het is om al op zoomlevel 13 voet- en
fietspaden te renderen.

Als je nu kijkt naar de diverse parken in de Haagse regio, zijn er
inmiddels veel (kleine) voetpaden gemapt. Maar echt herkenbaar als
park is het bijna niet meer op zoomlevel 13 (en misschien zelfs wel op
14). Je ziet eigenlijk een aantal rode vlekken, in plaats van parken.

http://tile.openstreetmap.nl/?lon=4.32229&lat=52.03956&zoom=13

De twee parken in de hoek A4/A13 (Elzenburgerbos en Wilhelminapark) en
bijvoorbeeld ook het Zuiderpark.

Gegroet,
Frank