[OSM-talk-nl] milieupark

Rob interrubke at gmail.com
Mon Aug 31 09:26:25 UTC 2009

een perron is zo'n plek (bij een winkelcentrum bv) met ondergrondse
containers waar jeje glas, karton en blik naartoe brengt.

een station is een groot gebied waar je bv met je aanhanger tuinafval
heen rijdt en na betaling kunt storten veder kun je er al je afval
kwijt (witgoed, bruingoed, chemisch, puin, rest afval).
dus een extra tag voor zoiets vind ik wel nuttig, heb alleen geen idee
wat een goede tag zou zijn. kan ook niks vergelijkbaars bedenken.

Rob