[OSM-talk-nl] Ooit data overgenomen en geïmporteerd in OSM?

Cartinus cartinus at xs4all.nl
Sun Dec 6 21:28:44 UTC 2009

On Sunday 06 December 2009 11:33:01 Milo van der Linden wrote:
> Daar ben ik het mee eens. OSMF-leden stemmen voor of tegen het *in gang
> zetten van het proces om naar ODbL te migreren*, de *hoe* is daarmee nog
> niet bepaald.

<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Open_Data_License/Implementation_Plan>

Ik kan in het "Implementation Plan" maar één go/no-go moment vinden en dat is
waar nu over wordt gestemd.

Bij week 13 staat wel leuk "Community Question... What do we do with the
people who have said no or not responded?", maar ODbL en CC-BY-SA zijn niet
compatible, dus is er maar één optie: weggooien.

--
m.v.g.,
Cartinus