[OSM-talk-nl] Lanes / 'afslagen' A2/A58 (eindhoven)

Jeroen Asselman jeroen at asselman.com
Wed Feb 4 09:56:21 UTC 2009

Op zondag 25-01-2009 om 10:33 uur [tijdzone +0100], schreef Lambertus:

> Oude discussie, nieuwe informatie. Voor het beter inzichtelijk maken van
> snelweg afslagen en de daar bijbehorende instructies is net een voorstel
> op de wiki verschenen.
>
> Route instructies:
> <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Relation:type%3Droute_instruction>

Dat lijkt wel handig. Hoewel het mijn inziens niet helemaal de juiste
oplossing is. Waarom niet fysiek vastleggen hoe de weg loopt. Zoals de
linker 2 banen blijven de weg volgen, de rechter baan gaat naar een
nieuwe weg en een paar honderd meter wordt de rechter baan 2 baans.
Maar ik zag dit ook al voorbij komen op de discussie pagina, dus ik ben
benieuwd hoe dit zich ontwikkeld.

- Jeroen