[OSM-talk-nl] Status: live-renderer

Ceriel Jacobs cerieljacobs at gmail.com
Sat Feb 7 13:46:16 GMT 2009

Voor mijn gevoel is de "aangekondigde" live-renderer nog niet actief
op tile.openstreet.nl
Hoe is de stand van zaken met betrekking tot de live-renderer op
tile.openstreet.nl?

PS Hier proberen we slippymap aan de gang te krijgen op Mac OS X, maar
op dit moment blijft het steken bij het configureren van de postgresql
database.

<snip>