[OSM-talk-nl] Status: live-renderer

Roeland Douma unix at rullzer.com
Sat Feb 7 13:59:53 UTC 2009

Er zijn momenteel enkele problemen met betrekking tot live renderen die nog
opgelost moeten worden.

De invalidator van de tiles moet wat intelligenter worden. Anders worden er
wel heel veel tiles verwijderd elke keer.

Verder voor live rendering moet je een live database hebben. Nu is dat wel
mogelijk echter we hebben hiervoor de hele planet nodig. Maar we hebben
hiervoor niet genoeg ruimte op de tile server.

Om een lang verhaal kort te maken.
Je hebt gelijk. Er is (helaas) nog geen live rendering.

--Roeland