[OSM-talk-nl] Friese en carnaval layer werken niet meer.

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Sun Jan 25 17:12:01 UTC 2009

Het schijnt dat op verzoek van ene "rullzer" is de default style voor
osm2pgsql veranderd naar iets dat niet die velden heeft.

Ik kan het natuurlijk terug zetten, maar het lijkt wel handig om te
begrijpen waarom het zowiezo veranderd is.

Mvg,

Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/