[OSM-talk-nl] Friese en carnaval layer werken niet meer.

Roeland Douma unix at rullzer.com
Sun Jan 25 17:38:19 UTC 2009

Dat is mijn schuld geweest. Dit omdat ik osm2pgsql moest updaten om de nieuwe
stylesheet te kunnen gebruiken en correct te kunnen renderen. Dus vandaar.

Ik heb eerst wel de default.style overgenomen maar door mijn toedoen heeft
subversion deze waarschijnlijk overschreven. Dus mijn excuses. Heb net de
default.style geupdate zodat deze weer up to date is. Dus vanaf morgen zal
alles weer goed moeten verschijnen.

Groet,
--Roeland