[OSM-talk-nl] grenzen bebouwde kom

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Thu Jan 29 20:58:51 UTC 2009

Ronald schreef:
> boundary civil
> dit zou volgens de uitleg moeten gelden voor de bebouwde kom.

Dat is voor mij nieuw. Geen enkele andere taal die ik gecheckt hebt,
heeft deze uitleg. Bij de meeste versies van de Map Features pagina is
de uitleg leeg; alleen de Italiaanse pagina heeft een omschrijving:
"zona di CAP", hetgeen waarschijnlijk postcodegebied betekent.

Ik denk dus niet dat boundary=civil "bebouwde kom" betekent, en dat de
NL Map Features pagina niet juist is. Beter niet gebruiken dus.

groeten,
Eugene