[OSM-talk-nl] Toon

Paul Wagener osm at paulwagener.nl
Fri Jul 24 12:24:36 UTC 2009

Hallo Stefan,

Bedankt voor je reactie,
Ik wil alleen duidelijk maken dat we vriendelijk behoren te reageren
tegen iedereen die hier enigszins nieuw is. Ongeacht van hoe weinig ze
hebben bijgedragen, hoe onbeleefd hun reactie is, hoeveel spelfouten
ze maken of hoe ongelooflijk dom hun ideeen zijn. We kunnen toch op
z'n minst aannemen dat het goed bedoeld is?

Mvg,
Paul Wagener

Op 24 jul 2009, om 13:53 heeft Stefan de Konink het volgende geschreven: