[OSM-talk-nl] Saaie, disfunctionele website

Stefan de Konink stefan at konink.de
Fri Jul 24 17:27:05 UTC 2009

On Fri, 24 Jul 2009, Ante wrote:

> Dat is een kwestie van een account aanvragen en het zelf doen, inderdaad. We
> verschillen wat dit betreft niet van mening, lijkt me.

Precies.

> Natuurlijk moet er een pagina zijn met veel verwijzingen, veel praktische
> informatie. Maar daar is een wiki toch heel geschikt voor? Dan kunnen veel
> meer mensen er aan mee werken dan aan wat er nu is. Wie het meest aktief is
> wisselt. Een wiki groeit makkelijk mee.

Er is voor gekozen geen NL wiki te maken; en niet als DE te gaan
provoceren en informatie te scheiden van de hoofd wiki. Vind het jammer
dat we de discussie weer overnieuw moeten doen...

> Een makkelijke oplossing is een blog als buitenkant, levendigheid, met een
> goede link naar de centrale wikipagina.
>
> Daar hoeft helemaal geen designer aan te pas te komen.

En die hebben we dus wel nodig ;) Niet voor het technische gedeelte wel
voor een eigen look and feel.

Stefan