[OSM-talk-nl] pier tagging

Lambert Carsten lhc.osm at solcon.nl
Mon Jul 27 20:44:53 UTC 2009

On Monday 27 July 2009 22:05:51 Lennard wrote:

> Een brug loopt in het algemeen niet door tot op een kruising.
Ik ken anders in Amsterdam genoeg voorbeelden.

Die regel (3 of meer wegen bij een kruispunt moeten alle dezelfde layer
hebben) vindt ik niet goed. Overal stukjes weg toevoegen bij ongeveer alle
bruggen in Amsterdam is onzinnig. Misschien dat keepright blij wordt als alle
bruggen layer=0 krijgen en alle waterways en natural=water layer=-1 !
Dat moeten wij volgens mij ook niet doen.

Lambert Carsten