[OSM-talk-nl] Saaie, disfunctionele website

Ante ante at ffii.org
Tue Jul 28 10:59:34 UTC 2009

Hoi Milo,

Super functioneel dat linker rijtje. Met zoiets kunnen mensen in een paar
oogopslagen zien wat er allemaal speelt. Zo wordt je een plek waar mensen
nooit voor niets naar toe gaan, ze zijn weer bij, etc. Zo bind je mensen.
Kunnen ze zin in meer krijgen.

Wil je zoiets, is er dus wat javascript op in een html pagina nodig (lijkt
me), of bijv Joomla! zoals opengeo gebruikt.

Bij voorkeur kan je complexe systemen het beste voorkomen, anderzijds, als je
postings op de blog doet, info op de wiki zet, kan bij gebruik van Joomla!
voor de "buitenkant", Joomla! heel basaal blijven, heel onderhoudsarm.

Valt zeker te overwegen.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante