[OSM-talk-nl] Toon

Paul Wagener osm at paulwagener.nl
Fri Jul 24 11:31:20 UTC 2009

Ik ben misschien geen regular hier, maar ik wil op dit bericht wel
even reageren. Ik merk bij steeds meer opensource projecten dat
sarcasme een geaccepteerde manier is om op kritiek te reageren, maar
jouw bericht gaat me alle perken te buiten.

De toon die je aanslaat is buitengewoon agressief. Als dit bericht aan
mij bestemd was zou ik OpenStreetMap links laten liggen en voorlopig
niet meer terugkomen. Verder zet een reactie als 'Doe het lekker zelf'
niet echt aan tot meedoen en samenwerken. Als je er niet met serieuze
voorstellen komt over hoe mensen kunnen meedoen komt het over als
'Hoepel lekker op'.

Een normale manier om te reageren zou zijn dat er eerder is besloten
om deze website te gebruiken. En dat als er blijkt dat er meer mensen
zijn die liever de oude site terugwilen dat dat dan in overweging
wordt genomen.

Dit is overigens niet de eerste keer dat ik me hier aan erger.

Mvg,
Paul Wagener

Op 24 jul 2009, om 10:08 heeft Stefan de Konink het volgende geschreven: