[OSM-talk-nl] Openstreetmap CC-by-SA boek in het Nederlands

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Tue Jun 2 20:42:27 UTC 2009

Neeeeeh!

Als ex vader van twee jongens zitten alle pokémons nog ergens in mijn
geheugen. Geodude is niet de enige Geo pokémon...

Ik had deze:

http://nl.wikibooks.org/wiki/Geo-visualisatie

Ook al in gedachte! Er is echter een maar. als je op wikibooks aangeeft
dat je de pdf wilt, dan krijg je een enorme lap licentie, links en een
voorpagina, maar geen volledig boek.... Puntje van aandacht. Als iemand
weet hoe de wikibooks optimaal kan worden gebruikt om te resulteren in
printed press of pdf, dan houd ik me aanbevolen. Het staat in ieder
geval al op mijn netvlies.