[OSM-talk-nl] Openstreetmap CC-by-SA boek in het Nederlands

Lambert Carsten lhc.osm at solcon.nl
Sun Jun 7 16:05:47 UTC 2009

On Tuesday 02 June 2009 22:42:27 Milo van der Linden wrote:

> Ook al in gedachte! Er is echter een maar. als je op wikibooks aangeeft
> dat je de pdf wilt, dan krijg je een enorme lap licentie, links en een
> voorpagina, maar geen volledig boek.... Puntje van aandacht. Als iemand
> weet hoe de wikibooks optimaal kan worden gebruikt om te resulteren in
> printed press of pdf, dan houd ik me aanbevolen. Het staat in ieder
> geval al op mijn netvlies.

Dat linkje links betreft alleen die pagina. Een heel boek moet je samenstellen
uit de diverse pagina's. Van die samenstelling kun je weer een pdf maken en
downloaden. Dan krijg je iets wat op een boek lijkt. Zie:
http://nl.wikibooks.org/wiki/Help:Boeken

Er zijn ook gebruikers die het een en ander al voor je hebben samengesteld:
http://nl.wikibooks.org/wiki/Categorie:Wikibooks:Boeken

Bij dat Handboek GIS-visualisatie gaat er echter wat fout wat die
samenstelling betreft. Mogelijk is het resultaat te groot (!?), maar
een 'eerder klaargemaakte versie' is te vinden hier (in delen):
http://nl.wikibooks.org/wiki/Geo-visualisatie/PDF-versie
(Dat linkje vindt je als je eenmaal het wiki boek heb geopend, rechtsonder in
het inhoudsopgave blok.)

Lambert Carsten