[OSM-talk-nl] Wikipedia / OpenStreetMap

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Wed Jun 3 20:59:08 UTC 2009

Niels,

Supercool!

Echt heel mooi. Ik heb uiteraard geprobeerd of wat je doet te hacken is
:D, ik zie dat je een eigen api/wikiNear functie gebruikt, is die
gekoppeld aan de wikiNear van FireEagle? Of heb je een tool in wikipedia
die je hier voor gebruikt?

In ieder geval vind ik dit zo gaaf dat ik denk dat het een plekje op
wikipedia.openstreetmap.nl verdient!

Ik wil je graag helpen met het openlayers gedeelte. Laat maar weten!