[OSM-talk-nl] OpenKVK

Hay (Husky) huskyr at gmail.com
Mon Jun 15 11:37:14 UTC 2009

2009/6/15 Milo van der Linden <milo at opengeo.nl>:
> De dag dat het niet meer verplicht is om bij de Kvk ingeschreven
> te staan of de dag dat er een door de overheid geaccepteerd initiatief
> komt ben ik meteen weg bij die club.
Het tegenovergestelde is helaas waar: sinds begin van dit jaar moeten
ook mensen met een 'vrij beroep' zich inschrijven bij de KvK en daar
50 euro per jaar voor betalen. Ik ben jarenlang uit het KvK-register
gebleven, maar ik krijg nu dus inderdaad ook allemaal spam van de
Viking Direct, telefoontjes voor enquetes over groene stroom en dat
nutteloze 'kamerkantje'.

Desondanks: goed initiatief om de database vrij te maken, zodat we
eindelijk eens af kunnen van dat gekke register dat dicht gaat om
middernacht.

-- Hay