[OSM-talk-nl] OpenKVK

Rejo Zenger osm-talk-nl at subs.krikkit.nl
Mon Jun 15 12:21:16 UTC 2009

++ 15/06/09 14:16 +0200 - Hay (Husky):

>Die zijn nu toch ook al beschikbaar via kvk.nl? Als je mijn naam
>intikt bij kvk.nl krijg je ook mijn huisadres. Daar verandert openkvk
>verder niks aan.

Jawel, openkvk.nl herpubliceert die persoonsgegevens. Ik denk (maar
nogmaals, ik ben alles behalve jurist) dat je niet zomaar persoons-
gegevens mag herpubliceren. Ook niet als de bron al openbaar is. [1]

[1] En nogmaals, er vanuitgaande dat dit soort gegevens als "persoons-
gegevens aangemerkt kunnen worden. Ik weet niet zeker of dat het geval
is.

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x75FC50F3 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.