[OSM-talk-nl] Bevrijd de postcode

Armijn Hemel armijn at uulug.nl
Mon Mar 2 15:03:17 GMT 2009

On Mon, 2009-03-02 at 16:00 +0100, Zoran Kovacevic wrote:
> Interessant. Het 1 sluit het ander niet uit, sterker nog het 1 kan
> katalyserend zijn voor het ander. Doet me denken aan OSM
> pre-AND-fase :)

Met het verschil dat ze tegen de overheid gaan aanzeuren dat een bedrijf
de data moet afstaan. Hier zijn al verschillende rechtzaken over
gevoerd, allemaal gewonnen door Cendris/TNT.

Een beter model is, denk ik, de waarde van de investering van Cendris
dermate ondermijnen dat het goedkoper is om het vrij te geven.

armijn