[OSM-talk-nl] Bevrijd de postcode

Milo van der Linden milovanderlinden at gmail.com
Mon Mar 2 17:04:58 UTC 2009

Over de waarde van de investering heb ik mijn bedenkingen..

Neem b.v. de telefoongids. Ooit geprivatiseerd uit de ptt. Dankbaar
gebruik makend van een grote, zonder extra inspanning verkregen dataset
zitten er directeuren die veel te veel geld verdienen met gegevens die
ooit met onze belastingcenten zijn vergaard...