[OSM-talk-nl] Licentie bijeenkomst

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Mon Mar 2 23:56:27 UTC 2009

Zoals eerder gemeld op deze lijst, wil ik een bijeenkomst plannen rondom
de Open Database Licentie. Wanneer ik dit voor de 20e wil doen (einde
van de comments periode) en tijdens een weekend, kom ik in mijn agenda
uit op zondag de 15e maart. Ik wil dan ook voorstellen de 15e 's middags
een get-together te organiseren.

Nu is Amsterdam een makkelijke plek, maar als er veel stemmen opgaan om
het ergens anders in den lande te doen vind ik het absoluut geen
probleem om daarin mee te gaan.

Ik zal dinsdag even een aankondiging op de wiki zetten.

Gr,
Henk Hoff