[OSM-talk-nl] Licentie bijeenkomst

Milo van der Linden milovanderlinden at gmail.com
Tue Mar 3 20:11:39 GMT 2009

Armijn,

Ik zag dat jij Arnoud had getipt. Kun jij hem uitnodigen?

Ik zoek ondertussen ook contact met hem via zijn weblog.

Dank je wel voor de goede tip! Ik heb al een aantal keer geroepen dat ik
graag vanuit de Nederlandse hoek "Juridische bijstand" wil om naar deze
licentie te kijken, wellicht is Arnoud de juiste man!

Vriendelijke groet,

Milo van der Linden