[OSM-talk-nl] Licentie bijeenkomst

Milo van der Linden milovanderlinden at gmail.com
Tue Mar 3 20:52:35 UTC 2009

Verzonden aan Arnoud E. n.a.v. http://blog.iusmentis.com/2009/03/03/openstreetmap-gaat-naar-opendatabaselicense/

Beste Arnoud,

Ik ben secretaris van de nederlandse stichting opengeo. Wij proberen de openstreetmap gerelateerde zaken in Nederland een kapstok te geven.

Vanuit de versnipperde openstreetmap gemeenschap komen zeer diverse geluiden over de nieuwe licentie. Zelf moet ik zeggen dat ik er graag diep in zou duiken, maar mijn juridische kennis reikt niet diep.

Ik heb Armijn gevraagd jou uit te nodigen voor een openstreetmap Nederland bijeenkomst over deze licentie.

Ook zou ik graag willen weten of je bereid bent de licentie eens in detail voor ons te beschouwen zodat er voor de openstreetmap Nederland community misschien wat meer duidelijkheid komt alvorens ze officieel voor de nieuwe licentie moeten gaan kiezen?

Met vriendelijke groet,

Milo van der Linden