[OSM-talk-nl] 6PP: een kleine setback (fwd)

Milo van der Linden milovanderlinden at gmail.com
Thu Mar 5 19:57:10 UTC 2009

Falk plan gedraagt zich als de Microsoft van de kaartenleveranciers.
Voor zover ik weet is Falk vooral actief in andere antieke omgevingen
(hofleverancier van de telefoongids), papieren wegen-gidsen; billboards.

Deze stabiele markt heeft Falk Plan vooral jaren de tijd gegeven lekker
achterover te hangen en te genieten van de constante stroom inkomsten.
Nooit heeft falk plan zich bemoeit met navigatie.

En op een dag schrikt Falk Plan wakker, ontdekkende dat er een stroom
enthousiaste partijen voorbij is gekomen, en sterker nog, dat er sociale
initiatieven komen om óók mooie kaarten te maken!

De hoge heren hadden eerder op moeten staan óf ze moeten accepteren dat
ze de boot aan het missen zijn.

Het feit dat ze juridische stappen ondernemen geeft ook aan dat ze in de
jaren die achter ons liggen voldoende geld hebben gespaard om dit soort
onzin uit te kunnen halen.

Falk plan; Grow up. Om te strijden moeten de handen uit de mouwen, door
uzelf, niet door advocaten.

Ga innoveren, ga ondernemen, maar ga niet lopen janken.