[OSM-talk-nl] Woonerf - living_street

Lambertus osm at na1400.info
Tue Mar 10 08:21:55 GMT 2009

Nog even ter aanvulling van wat Lennard schreef:

Fundamenteel gezien: je kunt bijna niks fout mappen. De map features
pagina is een (hopelijk) consensus tussen mappers en zo zijn de mapping
regels dat ook. Er is echter niemand die jou tegenhoudt dingen anders te
mappen, hoewel je dan kans hebt dat niet gerenderd wordt.

De map features pagina is niet compleet en af. Het voorbeeld van
living_street en area=yes is daar een goed voorbeeld van. Maak een
ticket aan in TRAC [1] waarin je vraagt of die combi in de stylesheet
van Mapnik aangemaakt kan worden.

[1] http://trac.openstreetmap.org/