[OSM-talk-nl] Licentie-meeting door laten gaan?

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Fri Mar 13 08:56:31 UTC 2009

Dames en heren,

Ik kijk zojuist even op de wiki aan de aanmeldingslijst voor de meeting
van a.s. zondag en moet constateren dat het nog niet storm loopt.

Inmiddels wordt er ook morgen om 16.00 uur nederlandse tijd een
telefonisch debat georganiseerd over de licentie. Zie:
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/legal-talk/2009-March/002236.html

Ik vraag me af gezien beide bovenstaanden in hoeverre er nog concreet
behoefte is aan een dergelijke meeting. Ik vind het prima om naar
Amsterdam af te reizen, maar om daar ergens met m'n ziel onder m'n arm
te gaan zitten is ook weer zo wat ;-)

Kortom: is er bij jullie nog behoefte? Is de zaterdag teleconf
voldoende? ....

Gr,
Henk