[OSM-talk-nl] Licentie-meeting door laten gaan?

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Sat Mar 14 11:30:37 UTC 2009

Dames en heren,

Gezien de reacties lijkt me dat er geen duidelijke behoefte is aan deze
meeting. Ik stel voor deze dan ook te annuleren.

Diegenen die toch graag met anderen over de licentie willen praten wil
ik verwijzen naar de virtual pub-meeting die vanmiddag plaatsvindt vanaf
4 uur nederlandse tijd.

Nogmaals even de link:

http://lists.openstreetmap.org/pipermail/legal-talk/2009-March/002236.html

Uiteraard kan commentaar op de licentie nog altijd tot uiterlijk 20
maart via www.opendatacommons.org gemeld worden.

Als er verder nog vragen of opmerkingen zijn rondom de ODbL licentie,
dan hoor ik die graag.

Met vriendelijke groet,
Henk Hoff