[OSM-talk-nl] Steden/dorpen

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Fri Mar 27 14:57:19 GMT 2009

Waarom introduceren we geen tags voor alle verschillende aspecten van
een plaats/stad/dorp/etc.? Als sommigen het verschil tussen deze
benamingen willen maken op basis van stadsrechten, anderen op
populatie, weer anderen op omvang/oppervlakte, dan lijken we er niet
uit te komen zonder deze gegevens allemaal ter beschikking te stellen.

Maarten, taggen voor een renderer is in het algemeen onhandig (of een
slechte scheiding tussen model en view, in software engineering
termen). Tegenvoorbeeld voor render_at: een renderer die niet met
levels werkt.

Groeten van Ben

de Campusomroep: op en achter UTV en Uradio! www.campusomroep.nl