[OSM-talk-nl] openbaar vervoer routes

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Sun Mar 29 18:41:55 UTC 2009

Die lijn 14 heb ik een tijd geleden ingetikt.
We hebben van district haaglanden alle gps traces
van de bussen en trams in DH en omstreken
Hter beschikking (geen haltes).

Totdat ik of iemand anders de situatie rond
CS goed in kaart heeft gebracht (flink ingewikkeld!)
Is het project stilgelegd.

Gert Gremmen