[OSM-talk-nl] openbaar vervoer routes

Frank Fesevur ffes at users.sourceforge.net
Mon Mar 30 07:54:16 UTC 2009

Op 29 maart 2009 20:41 heeft Gert Gremmen geschreven:
> Die lijn 14 heb ik een tijd geleden ingetikt.
> We hebben van district haaglanden alle gps traces
> van de bussen en trams in DH en omstreken
> Hter beschikking (geen haltes).
>
> Totdat ik of iemand anders de situatie rond
> CS goed in kaart heeft gebracht (flink ingewikkeld!)
> Is het project stilgelegd.

Wat is dan precies het probleem bij het CS? Je hebt inderdaad drie
plaatsen waar haltes zijn, twee keer tram/RR (boven en onder) en alle
gaan bussen naar het busplatform, maar die routeverschillen zijn toch
duidelijk? Of zie ik als OSM-leek dan iets over het hoofd?

Gegroet,
Frank