[OSM-talk-nl] openbaar vervoer routes

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Mon Mar 30 08:23:06 UTC 2009

De laatste keer dat ik mee bezig was
klopte niet alles.
Er lopen aparte OV banen van beneden naar boven
boven normale wegen en onder gebouwen door,en
van bovenaf gezien rijdt de bus in lussen waarvan
we de volgorde niet kunnen vaststellen.
Verder rijdt er ook nog een tram dwars doorheen/onderlangs.

Kortom, ik(we) moeten daar eens goed kijken en vergelijken
en dan de draad weer oppakken.
Voor diegenen die dat willen heb ik nog steeds kopieën van
die buslijnen en ook een update van sept 2008.

Ik heb e.a in de mailinglijst gepost, dus kijk
in je mailbox bij mijn bijdragen met attachment.
(nog niet de update)

Regards,

Ing. Gert Gremmen

g.gremmen at cetest.nl
www.cetest.nl

Kiotoweg 363
3047 BG Rotterdam
T 31(0)104152426
F 31(0)104154953

 Before printing, think about the environment.