[OSM-talk-nl] openbaar vervoer routes

Frank Fesevur ffes at users.sourceforge.net
Mon Mar 30 12:18:14 BST 2009

Op 30 maart 2009 10:23 heeft Gert Gremmen geschreven:
> Kortom, ik(we) moeten daar eens goed kijken en vergelijken
> en dan de draad weer oppakken.
> Voor diegenen die dat willen heb ik nog steeds kopieën van
> die buslijnen en ook een update van sept 2008.

Ik heb je post met het OVnet van 27 april 2008 gevonden in het
archief. Ik zal er binnenkort eens een blik op werpen. Ik ben iedere
dag op het CS dus ik ben plaatselijk redelijk bekend.

> Voor diegenen die dat willen heb ik nog steeds kopieën van
> die buslijnen en ook een update van sept 2008.

Wat voor update is dat precies? Is dat alleen de tracks gesplitst naar
lijnen? Zo niet, dan is dat trouwens op XML-niveau goed te doen.

Gegroet,
Frank