[OSM-talk-nl] Doe jezelf en anderen een plezier en gebruik Potlatchniet meer

Geert Schuring geert at schuring.eu
Tue Mar 31 07:53:54 UTC 2009

Ik moet zeggen dat ik Potlatch alleen gebruik voor een snelle aanpassing,
want zodra je meer wilt dan dat beginnen de problemen. Ik vindt JOSM echt
een stuk beter wat dat betreft.  Als je bijvoorbeeld met CTRL een paar
wegdelen selecteert in Potlatch omdat je ze allemaal oneway=yes wilt geven
voegt dat k**** programma alle wegen samen en gooit alle tags op een hoop.

Ik begrijp dat het niet leuk is om je enthousiasme getemperd te zien worden
door een ingewikkeld programma, maar ik hoop dat iedereen JOSM of Merkaartor
een kans geeft. Is niet zo ingewikkeld als het lijkt.

Groeten,
Geert.