[OSM-talk-nl] Doe jezelf en anderen een plezier en gebruik Potlatch niet meer

Stefan de Konink stefan at konink.de
Tue Mar 31 14:50:33 BST 2009

Ik ben net weer wakker, slapen moet toch ook gebeuren.

Taede @ orange wrote:
> Ik had eerst iets heel anders willen posten, maar dat doe ik maar niet. Heb
> je een lijst van gebruikers - toptien ofzo - en sta ik daar op? In dat geval
> denk ik dat ik de pijp aan Maarten geef.

Er is geen top tien van 'mensen' die het slopen. Het probleem gebeurt
door cascade fouten. Ik heb geaccepteerd dat Potlatch en het stukje wat
tussen Potlatch en OSM zit fouten veroorzaakt. Maar als Potlatch daarna
ziet dat die fout is op getreden kan daar best wat aan gedaan worden imho.

Dus er is geen lijst men mensen die fouten maken, anders stond ik op 1
:) Mijn persoonlijke menining is dat er met de Yahoo API niets beters
dan Merkaartor te vinden is :)

> Waar is die dev-lijst?

Dit is de post van gisteravond; daarin staan de volgende 79 ways die bij
elkaar ~5000 duizend violations hebben, en de eerste the OSM API laat
crashen.

http://lists.openstreetmap.org/pipermail/dev/2009-March/014546.html

Stefan