[OSM-talk-nl] Doe jezelf en anderen een plezier en gebruik Potlatch niet meer

Hans van Wijk hvwijk at wxs.nl
Tue Mar 31 08:17:17 BST 2009

Hallo,

Wow, dat is nog eens een bom laten vallen, zeg. In zo'n geval zou ik misschien eens beginnen met: "Het lijkt erop dat Potlatch nogal veel problemen veroorzaakt, kunnen we daar niet een keer een oplossing voor vinden?"

Ik heb JOSM wel op mn pc maar ik gebruik het alleen om mn gebouwen mooi rechthoekig te krijgen! Het is imho te IT-minded. Maw minder intuitief. Potlatch daarentegen is een echte no-fuss editor. Veel fijner in het gebruik. En ik heb het echt al een paar keer geprobeerd met JOSM.

Kan je de percentages achterhalen van hoeveel users de 3 hoofd-editors gebruiken?