[OSM-talk-nl] nlr webservices

Lennard ldp at xs4all.nl
Mon May 18 10:56:32 UTC 2009

Milo van der Linden wrote:
> Er is een maar....
>
> de ASTER laag wordt alleen aangeboden in het RD projectiestelsel :(
> Voor het editten in b.v. JOSM is dit dus niet bruikbaar.

Niet? Ik zie steeds meer projecties in JOSM opduiken, zoals pas geleden
de 'Swiss Grid', en om de exact zelfde reden als wij het nu zouden willen:

http://josm.openstreetmap.de/ticket/2540

Ik denk dat er genoeg interesse zal zijn voor RD in JOSM.

Milo: kun jij iets met die java code in dat ticket? Is dat nog makkelijk
aan te passen voor RD, door er wat projectiecode in te veranderen?

> Wellicht de moeite om eens te vragen of ze dit ook in WGS4 kunnen hosten.

Ik denk dat we meer kans maken met betere editor support. In Potlatch
zal het waarschijnlijk niet gaan lukken op korte termijn, maar hoe gaat
Merkaartor met projecties om?

--
Lennard