[OSM-talk-nl] nlr webservices

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Mon May 18 11:15:33 UTC 2009

Ik heb het bestand projection.java en aanverwanten bekeken.

De inspanning die nodig is voor ondersteuning van RD is volgens mij
eigenlijk te groot:

RD is een stereografische (cartesische: x/y) projectie. Alle andere
projecties zijn zogenaamde Geografische projecties (lat/lon) de
methodiek van coördinaat berekening is wezenlijk anders en vergt een
complete rewrite van de projectie functionaliteit in JOSM.

Ik geef er dus de voorkeur aan eerst met nlr contact te zoeken om te
kijken of er ondersteuning voor wgs84 in kan, dit lijkt me een
eenvoudiger traject.