[OSM-talk-nl] diverse vragen

Andre Engels andreengels at gmail.com
Thu Nov 19 13:58:05 UTC 2009

2009/11/19 Floris Looijesteijn <osm at floris.nu>:

> ik heb rond utrecht ook wel eens gezocht voor een mapping party dus dat
> kan wel eens tegenvallen...

In de omgeving van Utrecht lijken in elk geval de volgende nog wel een
of meer mappers te kunnen gebruiken (een aantal zijn gevonden met
http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=nl en vervolgens voor
geschiktheid gecontroleerd met http://tools.geofabrik.de/mc
(vergelijking met Google luchtfoto), andere door simpelweg kijken of
vergelijken met Google):

* Vleuten ten noorden van de spoorlijn
* de westrand van Maarssen
* Groenekan
* De Bildt
* het bosgebied tussen De Bildt en Zeist
* het grootste deel van Houten
* Nieuwegein-noord
* de omgeving van Kasteel De Haar
* de Vlinderbuurt in Leidse Rijn