[OSM-talk-nl] diverse vragen

Rene Dohmen rdohmen+osm-talk-nl at gmail.com
Fri Nov 20 13:41:48 UTC 2009

Bedankt voor de tips.

Utrecht is natuurlijk een mooi centraal gelegen locatie. Volgens
Openstreetbugs zijn er ontbrekende wegen in Oudenrijn, De meern en 't
Zand. André geeft nog een langere lijst.

Afhankelijk van hoe het verder verloopt zal ik bij Floris een verzoek indienen.

Doelgroep zijn in eerste instantie de docenten informatica (bovenbouw
havo/vwo), via hun komen dan leerlingen van 15-18 jaar in beeld.

Ik ga op zoek naar collega's die hier wat in zien. Ik wil zelf best
een bijeenkomst hosten, maar als het in Utrecht lukt is dat
waarschijnlijk beter.

mvg,

René Dohmen