[OSM-talk-nl] huisnummers controle

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Tue Oct 6 13:19:53 UTC 2009

de 100 meter nauwkeurigheid was een wilde gok aan de hand van de langste
straten die ik tot nu toe heb ingevoerd en de ranges van huisnummers.

ik probeer ook zo nauwkeurig mogelijk te werken bij het invoeren maar als
ik met de auto aan kom rijden is binnen 100 meter van het huisnummer
beland voor mij goed genoeg. als ie inderdaad maar wel in juiste stuk van
de straat uitkomt.

http://floris.nu/osm/amsterdam/huisnummers/huisnummers.png
is gister trouwens weer geupdate :)

ik ga vanavond weer aan de slag om te proberen rejo in te halen :)

groet,
floris