[OSM-talk-nl] Bungalowpark

Andre Engels andreengels at gmail.com
Tue Oct 20 11:31:39 BST 2009

2009/10/20 Ben Laenen <benlaenen at gmail.com>:

> Ik ging er vanuit dat een bungalowpark volledig privégrond is. Dat is toch het
> geval met alle bungalowparken die ik gezien heb. access=private betekent dat
> je er enkel binnen mag onder de voorwaarden van de eigenaar van het park (bv.
> enkel mensen die een bungalow hebben en hun bezoekers). Maar goed, er vallen
> daar wel alternatieve interpretaties voor te geven naargelang de persoon en de
> situatie...

Wat mij betreft is wat telt niet of het privégrond is of niet, maar
welke restricties er daadwerkelijk gelegd worden. access=private zou
wat mij betreft inhouden "alleen huurders" of  "eerst melden bij de
receptie". "Alleen huurders en bezoekers" vind ik meer
access=destination. Maar ik geef toe dat daar discussie over mogelijk
is, ik heb zeker de waarheid niet in pacht.

André Engels, andreengels at gmail.com