[OSM-talk-nl] Cijfertjes?

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Oct 21 11:18:20 BST 2009

Tsja, ik juich het van harte toe, alleen hebben we in het verleden al
dergelijke polderoplossingen verzonnen (ik herinner me een tagging-werkgroep
en een (nota bene door mij geïnitieerde) 'naar een mooie gedrukte kaart van
Amsterdam'-werkgroep. Laatstgenoemde is niet verder gekomen dan één of twee
lekkere etentjes, van eerstgenoemde heb ik na wat geboortestuipjes ook nooit
meer wat gehoord.

Ik denk dat het meer op individuen aankomt, die gewoon beginnen en wat doen,
en daarover praten. Ik vind de Amsterdamse MappersBabbel niet zo'n slecht
voorbeeld daarvan. Merk op, dat is dan voor 'ingewijden' die graag dingen
willen doen en daar een klankbord / motivatie voor zoeken. De daadwerkelijke
actie moet dan nog beginnen ;)

Op mijn lijstje staan ook nog allerlei dingen maar verder dan het schrijven
van een artikel en het geven van een presentatie zo nu en dan kom ik ook
niet...

Martijn

martijn van exel
http://schaaltreinen.nl/