[OSM-talk-nl] Mapping Party Ilpendam

Roeland Douma unix at rullzer.com
Sun Oct 25 13:44:34 UTC 2009

Hoi,

Naar aanleiding van de discussie van de week over dat er nog hele stukken
Nederland zijn die nog nooit zijn aangeraakt sinds de AND import ben ik gaan
rondkijken in mijn regio welke dorpen (die goed bereikbaar zijn) kunnen we
tackelen. De keus is gevallen op: Ilpendam

Waar: Ilpendam
Wanneer: 7 November 2009
Linkje: [1]

Ilpendam is niet erg groot wat dus zou moeten betekenen dat we een eind moeten
kunnen komen. Het hangt een beetje van de aanmeldingen af wat er allemaal op
het programma staat maar er is nog genoeg te doen daar de wegen sinds de AND
import nog niet zijn aangeraakt ([2]). Maar in ieder geval staat op het
programma:

* Wegen nalopen
* Stegen/speelplaatsen intekenen
* Het park mappen
* POI's

Mochten we met een redelijke groep zijn dan zou het heel mooi zijn om meteen

* Maxspeed
* Huisnummers
* etc

mee te nemen.

Ilpendam is voor de omgeving goed bereikbaar. Vanaf Amsterdam CS gaan er veel
bussen langs (die er ook nog stoppen!). Het probleem is dan echter dat de
fiets niet mee mag in de bus. Vanaf Amsterdam CS is het echter ook goed te
fietsen naar Ilpendam.

Uiteraard moet het wel een beetje weer zijn. Ik ben in ieder geval niet van
plan in de regen 3 uur buiten te gaan rondlopen. Dit zal uiterlijk 6 november
gecommuniceerd worden.

Ik heb geen extra GPS dus voor nu is het enkel voor de mappers die hun eigen
apparatuur mee kunnen nemen.

Komt allen! En laat dit ook even weten, zodat ik niet zielig in mijn eentje
sta te wachten :)

Groet,
--Roeland

P.s. Wiki pagina etc komt eraan.