[OSM-talk-nl] [Amsterdam] Mappersberaad 10-09-09 - Samenvatting

Rejo Zenger osm-talk-nl at subs.krikkit.nl
Fri Sep 11 10:00:07 UTC 2009

++ 11/09/09 11:42 +0200 - Floris Looijesteijn:
[...]
>Ik vind eigenlijk dat de groene balk moet blijven staan. Deze pagina wordt
>niet alleen door ons gebruikt maar ook door andere mappers met een
>interesse in Amsterdam.
>
>Ik heb even de vrijheid genomen op subarea=Noord-Holland eruit te halen,
>nu neemt een stuk minder ruimte in.

Ja, ik had zelf ook al de "image" eruit gevist. Dat betekent dat er twee
plaatjes minder getoond worden, daarnaast wordt nu de content gewoon
naast de groene kolom gerendered. Dat maakt het een heel stuk
praktischer.

Dank voor je meedenken.

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>